Værdisæt

Værdisæt for Hørsholm Karateklub

Teamwork

• Det er vores allesammens ansvar, at vi har en god klub – alle deltager og bidrager.
    Vores mål er at skabe et godt træningsmiljø og derigennem de bedst mulige resultater.
    For at det lykkes skal teamet være velfungerende.

Integritet

• Evnen til at ville være tro mod egne værdier og moral. Det vi siger, er det vi gør.

Disciplin

• Vi indretter os efter de regler, der gælder i klubben. Vi skelner imellem den ydre disciplin, som er lydighed og orden,
    og selvdisciplinen, hvor adfærden er under kontrol af personen selv og personen accepterer fælles normer og indretter
    sig efter regler fastsat af klubben.

Imødekommenhed

• Hørsholm Karateklub er et rart sted at være, interesse, venlighed og hjælpsomhed gør det både nemmere og sjovere
    for såvel nye som gamle medlemmer at træne i Hørsholm karateklub. Når vi mødes og skilles i omklædningsrummet hilser alle.

Ambitiøs

• ”Godt nok” er vores værste fjende mod at indfri vores mål på alle parametre – træning, miljø og økonomi. Klubbens instruktører er ambitiøse på egne og elevernes vegne, hvor der stilles individuelle krav til den enkelte, så vi sikrer os, at alle udvikler sig.